Меню сайта
Календарь новостей
«  Травень 2009  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Поиск
Друзья сайта

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Наш опрос
Як ви ставитесь до мотоциклів?
Всього відповідей: 32
П'ятниця, 19.04.2024, 11:51
Приветствую Вас Гість | RSS
Главная | Регистрация | Вход
Мій сайт
Форма входа
Главная » 2009 » Травень » 28 » Мотохвороба. Одна цікава стаття.
Мотохвороба. Одна цікава стаття.
03:51

МО_ТОхвороба 

Причини, зовнішні прояви і характер перебігу мотохвороби


    Пацієнт забуває про всі блага, які дала йому цивілізація: телевізор, холодильник, пральну машину, і тому подібне. Він може продати їх і квартиру на додачу і купити собі лише одну річ: мотоцикл, Мотоцикл з великої букви. Для хворого він стане єдиним і найкоштовнішим, що буде у його житті. Все обертатиметься лише довкола нього. Заробляти гроші він будете лише для нього, весь вільний час витрачатимете лише з ним, мріяти буде лише про нього... Новий рік починатиметься навесні, і він не буде схожим на ту людину, яка шукає, там де краще, він чекатимете лише одного - КОЛИ Ж РОЗТАНЕ ЦЕЙ ТРИКЛЯТИЙ СНІГ!
Щоправда, добре бути впевненим, що шестисотий Мерседес - це круто, оскільки він потужний і швидкий. Що Ферарі розганяється дуже-дуже швидко. Що там, де проїде джип, не проїде ніхто. Що швидко - це коли 100, і що більше від світлофора до світлофора особливо і не розженешся. І що швидше двохсот по місту може пересуватися лише вертоліт. Що покататися на хорошій машині - це дуже цікаво. Що, якщо в легковій машині 200 коней, то це дуже потужний апарат.
Концерн БМВ зробив нову М5, яка до сотні розганяється за 5,3 секунди. Вони ще і гордяться цим! Байкери, в яких мотоцикли так розганяються, взагалі соромляться про це говорити. 
Людина з таким захворюванням завжди старається бути швидше, вище, сильніше, завжди прагне до швидкості, до свободи, до підкорення простору... У минулому цю справу здійснювали на конях. Тепер однозначно, за отримуваним задоволенням, на вершині піраміди всіх транспортних засобів стоїть мотоцикл! Він, і лише він, може дати кайф і насолоду, не порівнянну ні з чим!  
Ці емоції і є причиною виникнення мотохвороби. Доведемо це цифрами. Подивимось на автомобілі та на їхні технічні характеристики.  
 а) Розгін до сотні. Жигуль - 16 секунд, хороші іномарки - 10. Та, що вкладається в десять секунд, вже вважається ну дуже швидкою машиною, і нею навіть можна похвалитися перед друзями. Легендарний шестисотий Мерседес - 6 секунд, 850 БМВ і БМВ М3 - 5,5 секунд . Відмітьте, такі нові автомобілі коштують під сотку баків. І, поклавши руку на серце, чи багато з вас їх мають? Найкрутіша Ферарі - 4,2. Здається, найнафаршированіше, що буває на світі, за винятком болідів формули-1, дає трохи менше 4 секунд до сотні - це який-небудь там МакЛарен Ф1. Коштує він вже, до речі, під мільйон. Як і куди ви на ній їздитимете? При кліренсі в декілька сантиметрів доїдете до найближчої рейки.
б) Максимальна швидкість. Відкинемо Ферарі і Ламборджіні. Ті ж самі шестисоті і сімсотп’ятдесяті не дотягують до трьохсот км/год, причому, в основному, мають обмежувач на 260-ти кілометрах, та і щоб розганятися до цих 260.... Добре, хай буде 260. Ви думаєте, що це швидкість? Літак теж летить швидко, кілометрів 900 за годину, ну і що? У машині 250 - це не швидкість. Ось 250 на мотоциклі - це так! Це кайф! Ти пронизуєш повітря, неначе густе масло, асфальт перетворюється на якусь ірреальну поверхню, предмети довкола проносяться з такою швидкістю, що здається, що ти потрапив в інший світ. Голова починається трястися, як у пілотів формули-1. Кольори навколишнього світу змінюються, коротше кажучи, просто починається ЛСДешний мультик.
в) Прохідність. Наприклад, круті джипи. У болоті навіть Нива порве всі ці фронтери і черокі... Про яку прохідність можна говорити при кліренсі в тридцять сантиметрів і базі в декілька метрів? Ну а про розгін і про максимальне значення швидкості, розглядаючи джипи, говорити просто недоречно. 
 Та й взагалі, всі автомобілі – це, передусім, утилітарні речі. Будь-яка машина із самого початку є убогою, принаймні, у неї є два зайві колеса. І не треба мені говорити, що на мотоциклі на роботу не поїдеш, це не правда. Сучасний автомобіль - це жертва жадібності, економічності, екологічності, псевдобезпеки і ницих бажань домогосподарок, які ним володіють. Мотоцикл - це зовсім інше, він створений абсолютно з інших спонукань! Це, перш за все, предмет для задоволення, для кайфу, для того, щоб відірватися! Він завжди стоїть на вершині технічного прогресу, він завжди най-най. Хіба що не найекономічніший.

На світі, наприклад, немає Ферарі з підвіскою від джипа, для Росії така машина підійшла б. Немає легкової з двигуном від вертольота. Немає вантажівки з кузовом хетчбек. Кому потрібні такі машини? Вони ж будуть не економічні і навіть небезпечні. Хоча технології дозволяють багато що. Пригадайте формулу-1 ери турбонадуву. З трьох літрів мотора більше тисячі коней... І обороти під 20 тисяч.
Ось було б цікаво, якби в Жигулях була ручечка, яка б регулювала тиск надуву, повернув наліво - 70 коней, повернув направо - сімсот. Це була б цікава машина... Але на жаль, що буде тоді на вулицях, якщо кожен «чайник» отримає по 700 коней. І скільки буде рекламацій з гарантії від сердитих домогосподарок, щось на зразок - я тут спішила до подруги, відкрутила трохи, і моторесурсу вистачило всього на 20 хвилин, замініть моторчик, будь ласка. Ось і немає таких машин. І на нашому віку не буде.
А мотоцикли є! Є будь-які! Хочете спортбайк - будь ласка. Не подобається обтічник і посадка буквою зю - беріть класик, але з таким же мотором. Правда, на 200 км/год вас просто здує, але ж самі хотіли. Хочете ендуро - будь ласка, легко порвете будь-який джип, застрягнете - просто злізете і витягнете руками. Хочете ендуро з мотором від супер-байка - будь ласка, і в болоті всіх об'їдете, і на шосе 220 стрільнете. Хочете спортбайк з мотором від ендуро - будь ласка, на низах випередете всіх. Хочете, щоб в моторі було 18000 оборотів - та на здоров'я, крутіть, скільки влізе. Хочете, щоб було як в автомобіля, - теж не питання, прийом на низах буде, як у дизеля. Хочете рядну четвірку, хочете опозитную шестірку, хочете L-подібну двійку, хочете V-подібну четвірку, хочете V-твін, хочете просто один баняк - все є! Хочете 50 кубиків - їздіть взагалі без прав. Хочете півтори літри - нема питань. Хочете один баняк на 800 кубів - є. Хочете вісім циліндрів - теж є. Двохтактні, чотиритактні, чопери, кросачі, турери, з ланцюгом, з карданом, з коляскою, інжекторні, турбовані, роторно-поршневі, - є просто все! А погляньте, як мотоцикли технічно насичені. З літра 150 коней, обов'язково по карбюратору на кожен циліндр, алюмінієві рами, карбонові глушники, вуглепластикові обтічники, шестипоршневі гальмівні супорти, титанові клапани, п'ятиклапанні і восьмиклапанні голівки циліндрів, шестиступінчасті коробки, надуви зустрічним повітрям, нікель-кремнієві циліндри, ковані поршні, титанові шатуни, десмодромні клапани... Невже за все це шкода віддати двокімнатний хрущ? Це я описую звичайні дорожні моделі, які продають в магазині. Якщо ви купите гоночний мотоцикл, то там буде 180 коней з 500 кубиків і ваги 130 кг! Формулу-1 в магазині не купиш, а це, будь ласка, в 40 тисяч вкладетеся.

Поглянемо на цифри. Розгін. Сучасні супер-байки до сотні розганяються менше, ніж за три секунди! До двохсот - секунди за 11-12! І легко перевалюють за відмітку в 300 км/год! Стандартний тест на 1/4 милі мотоцикли проходять за 9-10 секунд, і досягають 180-190 км/год! Вдумайтеся, чотириста метрів - адже це зовсім небагато! Ви думаєте, що ці супербайки коштують шалені гроші і ними можуть керувати лише супергерої? На заході супербайки коштують приблизно 9000-11000$, у нас нові зі всіма митницями 13000-15000$. А б/у-шний можна сповна прикупити за декілька тисяч. І цей апарат може спокійно їздити по наших вулицях. Хід підвісок сантиметрів 10-15, гума, наприклад, 120/70 на 17 спереду, і 160/60 на 18 ззаду, кліренс 14 см - як в жигуля. Це, звісно, в супербайків.

Взагалі рух на мотоциклі - це ні з чим не порівнянний кайф. Мотоцикл - це не машина. Машина нахиляється у бік, протилежний до повороту, мотоцикл же навпаки - всередину. Виходить відчуття польоту і невагомості. А динаміка! Словами це не передати. Це просто фантастика! При відкритті газу враження, що ти не їдеш, а телепортуєшся. Тебе спресовує в якийсь кокон, тіло стає одним великим мускулом, всі думки розчиняються, світ спотворюється, звук обволікає тебе, і ти вистрілюєш вперед. Простір просто з величезною швидкістю набігає на тебе, і ти пронизуєш його, як голкою. Враження, що ти Гуллівер і просто крокуєш від світлофора до світлофора. Рух по місту перетворюється на постріли від перехрестя до перехрестя. Відстань не має значення: сто метрів або кілометр - декілька секунд, і ти там. Ти просто вибираєш очима крапку і миттєво опиняєшся там. Машини ти об'їжджаєш, як фішки, що стоять. Потужність перевищує розумну. На першій і другій передачі різко відкрити повний газ просто не можна - колесо або провертає, або підіймає в свічку! Сильно натискувати на гальмо не можна - заднє колесо виявляється в повітрі. Навіть різко скинути газ не можна - на мокрій дорозі колесо зривається і йде юзом. Ти відчуваєш себе володарем монстра, що реве.

Монстра, який може все. А швидкість! За 160 починається інший вимір. Підвіска працює так, ніби ти летиш в декількох сантиметрах від землі на повітряній подушці. Ти просто летиш... А як люди люблять свої машини? Ну масло їй змінять, ну спойлер на базарі куплять, ну максимум скло затонують - і задоволені... 
Можете уявити людину, яка б купила машину, і відразу її автогеном - кузов порізав, базу подовжив, колеса ширші увіткнув, повідрізав усе до біса, що на швидкість не впливає. Я ні. А погляньте, які чопери роблять байкери своїми руками! Там все перероблено ними самими, це вже не мотоцикл, а витвір мистецтва - це душа байкера, його обличчя, його сенс життя...  

 Хочеться декілька слів сказати про красу. Як ви вважаєте, Мерседес - красива машина? Мені вона в кращому разі нагадує мастодонта. А погляньте на мотоцикли... На чопер, на спортбайк, на ендуро. Які лінії, які форми, які матеріали - хром, сталь, титан, карбон, дюраль... У вас в машині є хоча б одна деталь з титану або вуглепластика? Ото ж бо й воно - немає. І вам не соромно?

Вам подобається стояти в заторах, але тільки чесно?! Для мотоцикла заторів просто не існує! Замисліться, ви просто їдете, куди хочете, і не задумаєтесь: там пробка, там рейси, там даїшники... Для вас не існує доріг, є лише напрям руху. Це важко пояснити словами. На мотоциклі ти просто їдеш і отримуєш велике задоволення

Мотоцикл - це не просто засіб пересування, мотоцикл - це щось більше. Це ціла культура. Це свій світ, своє життя. І життя дуже цікаве і насичене. Та що говорити, поглянете на мото клуби. У автоаматорів теж, звичайно, є свої клуби. Але хіба це клуби? Ось МС це так, одні Хел Енджелс чого коштують...


Просмотров: 2260 | Добавил: Sirko | Рейтинг: 0.0/0 |
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
By Sirko © 2024